keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Keskiviikko ja kuvaus

  

 


Pikkuhiljaa kun olen päässyt normaaliin arkeen , huomaankin että talvi on mennyt sen aikana kun olen maannut sohvalla.
Näin on käynyt nyt neljä vuotta, musta tää on huvittavaa, jonain aamuna kun katsoin ulos ikkunasta, maa oli valkea ja pakkanen kipristeli poskia. Tänään kun lähdin ulos,hiekka narskui saappaiden alla ja väistelin suurimpia lätäköitä ja jääratoja, kevät selvästi on voitolla. 
Viime yö oli taas tuttu letittely yö, valvoin ja olin valveunessa, joka on muuten aika epämiellyttävä tila. Ukkelikin jostain syystä valvoi? Olin vaipumassa uneen , niin eikös tää ukkeli kysynyt että etkö saa unta? Ha haa juu en. Kaikesta huolimatta oon ollut ihmeellisen hyvinvoiva tänään. Voi olla biologinen lääke taas joka on lähtenyt auttamaan. Nyt aattelin mennä nukkuun, tuli just naurettua tohtori marttinia tallenteista, se on hyvän mielen ohjelma numero 1

Eilen vaihdoin vessaan ylös uutta värii, ja viikonloppuna haen hm paketin jossa on  vaalean vihreää kevääksi 😃 muutama kuva vielä tähän

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti