torstai 23. lokakuuta 2014

hei taas

Pitkästä aikaa päätin kirjoitella tarinoita tänne, olo on ollut aika turta ja tylsistynyt, kun ilmat on sateisia, on olokin aika kurja.. johtuuko siitä en tiedä. Joka tapauksessa, lonkat on tosi kipeet ja polvet  Myös ranteet on alkanut aamulla särkeen. Ei puhutakkaan siitä mitä oli viimetalvena, mutta ei kiva.

No tää on niin tätä, lääkettä kuluu tasaseen tahtiin, tramaliinit on menettäny tehonsa ja panacod tekee ihan pöhkön olon.. mutta ei auta kun nyt ei kestä yhtään kipua?
Myös uupumus ja tylsistyminen on vaarassa tulla, kun aina särkee eikä pääse minnee... mutta mäpä olin eilen reippaampin ja lähin eilen kietelee kauppoja .. Askoon ihanaa.. olisin halunnut taas kaikkea, mutta mukaani tarttui tyttärelleni valkoinen todella kallis matto, peräti 3e
Kuvauksia oon myös tehny aika mukavasti, Häät viimeviikonloppuna, mua vaivaa vaan kaikenaikkiaan hirveä hikoilu kun pikkasekaan liikahdan, häihinki laitoin tukkani muka kivasti, kirkossa pyörimisen jälkeen se olikin liiskautunut päähän ja hiki lorisi selkää pitkin.
Toi ei voi olla normaalia, ei kun lääkäriin yhteyttä, saa nähdä mikä on homman nimi, netistä jo kurkinkin ettei kyseessä oo ainakaan kilpirauhasen liikatoiminta , silllä syön lääkkeitä vajaatoimintaan.
Kipulääkkeet kuitenkin aiheuttaa hikoilua, samoin reuma, samoin kipu... eli eipä ihme muttei tosiaan kivaa.
Täyyy kysellä vähä lekurilta juttui.

No oon myös imuroinu mooonta kertaa sillä mulla on uus imuri, oon ihan sekoriemusta kun saan siivousvälineitä yritin mestästää sellasta musta tuotesarjaa , että olisin saanut mustan tiskiainepullon, ja harjan mutta ne olikin seitashopista loppu, joten tilasin sitten happy light pallovalot. Hehe

No laitan illalla myöhemmin pari kuvaa, mutta nyt katson lemppariohjelmaa  mac leonin tyttäret <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti