sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Kevät / Talvi

Kyllä on nyt ilmalla vaikeeta päättää, onko nyt kenties talvi vai tulisko jo kevät.
Myös tämä ilman muuttuminen ja kosteus aiheuttaa kyllä aika ikäviä oireita, reumaröllin elämään.
Miten olenkaan kypsä, K Y P S Ä!!
 Nyt se mittari tuli taas täyteen. Joskus ei vaan jaksa, on pahaolo ja pää särkee, jokainen nivel huutaa hoosiannaa.
Mun ukkeli sanoo, että silloin mun ei tartte tehhä mitää, oo vaa..Tosiasia on, ettei mun koskaan tartte tehhä mitään, mä haluun tehhä. Tänää siivosin toisella kädellä likan huoneen, maalasin pari hyllyy, tai siis korjailin kulumia. Imuroin ja laitoin ruokaa.. tuntuu etten tee mitään, mutta onhan tossa jo paljon tehtyä. Myös huono omatunto, jos vaan makaan (hassua olen saikulla jolloin kuuluisi vaan makaa, silloin kun en jaksa)
No niin ja kun ajattelee, että toiset jossain oikein tosi kipeenä, taisteee hengestään, pidän itseäni ääliönä, itsekkäänä laiskana ämmänä. Huoh niin tai näin ei aina oo hyvä.
No valitus sikseen, mä tänään saan toisen tyttäreni ja ukkonsa syömään meille, ne on niin sulosia ja energisiä pikkupakkauksia. Toinen tyttönikin, joka asuu siis vielä kotona tulee kohta kotiin ja saa myös ruokaa. Bataattipottui, me muut syyään riisiä ja kanaa. Nuoret <3

 
Pienet ja kärsivät tähdet
katsovat kaupunkiin.
Olen niin väsynyt tänään
tuskiini hiljaisiin.
Kerran, kauan sitten
palavaa unta näin.
Taivaalla hulmusi tähdet
ylleni syöksähtäin.
Siitä on liian kauan.
- Nyt minä rukoilen
vain, että tänään saisin
nukkua vähäsen.
27.11.1931
(saima harmaja)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti