sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Reumaröllin parempi olo

Hassua, en ole ees tajunnut mutta aamut sujuvat reippaammin kuin ennen. Nousen sängystä edelleen kuin hylje, ilman käsiä ja jalkoja mutta selkeesti kivuttomammin, nopeemmin ja vessaankin ehdin jopa täällä mökillä, jossa meillä siis on ulkovessa. En itke enkä vaikeroi, sanon vaan auts auts auts.. Olempa mä rölli, mutta pääsen kuitenkin perille ilman vahinkoa😂
Olen myös tietoisesti jättänyt yhden vahvan kipulääkkeen pois aamusta, ja kyllä joo joudun ottamaan sen taatusti päivällä mutta selviän miedolla jotenkuten päivään. Sittenhän alkaa väsyttää ja päivä unet taas on otettava. Illat luen ja valvon kuitenkin ja katson futista. Mitä kun tänää tulee finaaliottelu? Kääk! No siis tänää olen taapertanut aika paljon ympäriinsä , eilen laitoin kukkia pihalle , joita käytiin hakee ukkelini kanssa. Myös ihmettä on se, että olen ollut kaks kertaa ilta ajelulla ja tunsin pääni selkeäksi. Jotenki oon varma että nyt auttaa orencian tiputus❤️
Nyt nopee vaihdan mökkiä sillä oon väärässä mökissä , ootan iltapalaa uunista. Tässä parit puhelin kuvat kukista
Tiettymansikat mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti