tiistai 23. syyskuuta 2014

INSOMNIA

Huh huuu, kerron teille millainen on nyt elämäni yöllä.
Nukkuaan menen ihan klo 23 aikaan, väsyttää.. eikä satu mihinkään, sillä lääkitys illalla on aina kunnossa.
No niin ukkelin kanssa nukkumaan, se nukahtaa alta minuutissa, mä väännän hyvän asennon puhelimeni ja kirjan kanssa, vuorotellen luen kännykkää ja kirjaa..Kello on 24. nyt väsyttää, taidan alkaa nukkumaan.
Kello 01,00 ei vielä tuu uni mutta kuunetelen jos mies ei kuorsaa niin voin siihen  väliin nukahtaa, se ei oo kuorsannut ollenkaan vielä, Ihanaa nyt varmaan nukahdan kokonaan, kun oon ollu torkkutilassa... ja KRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH!!!! APUA mä pelästyn oon täysin hereillä, noin se aloitti kuorsaamisen. Väsyttää, oon ihan melkein unessa laitan vaikka vähä lettei päähän , kädet käy tottuneesti ja tukka saa monta sievää lettiä päähän, huoh!
Ei unta, oon han väsynyt ja ajatukset kieppuvat vaan valveunen tavoin päässäni.. ja taas alkaa kuorsaus, juuri kun olen kai nukahtaa , sain hyvän asennon, polvet jäi lukkoon, kun makasin mahalleen, sattuu hirveesti koukistaa ne. Jalat on koukussa ja olkapää jäi jumiin tyynyn alle sattuu taas hirveesti kun saan käden pois ja suoraks.
No niin, nyt alan nukkuun, krooooooooooooooohhh kuikuikhuiiiijiiiiiiikrooooh kööööh......ukkelini kääntyi ja alkoi kuorsaamaan.

Huh klo on 2.40  letit on kertaalleen purettu. aloitan letityksen uudelleeen, huomaan olevani aika väsyny sillä jossain vaiheessa en muista miten letityksen kuuluu mennä... kumpi ensin... hmmm...
Väsyttäää.. ajattelen mitä teen huomenna, mitä kaikki tekee, pitikö mun mennä jonnekkin vai ei, olenko ottanut liikaa jotain lääkettä, sattuu nyt lonkkaan, se jäi nyt hassusti.. auuuuuuu....argh!!
Johtuuko tää koiranuni ....zzzz.. ja siis oho nukahdinko? siis mitä mä ajattelin, ai niin johtuuko tää ehkä orenciasta... nyt mun letti kutittaa mua naamaan, purkaan sen pois, hääh oon jo purkannu sen pois?  Milloinkohan? Ja ukko kuorsaa vaan , mä tuuppaan kohta sitä niin et se saamari putoo sängystä.....Noin se lopetti, ihana asento mulla, varmaan nukahdan nyt :D PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPP PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPP herätyskello!!!! Kello on viisi, ukkeli herää ja lähtee ylös kolaamaan, kuulen kun se avaa oven hiljaa etten heräisi, en jaksa sanoo etten oo vielä nukkunutkaan, kohta koirien tassut rapisee parketilla... sitten kahvi menee päälle... ja ja ja jaaaaa..... herään kello 12.30 huomentaa!!!
En ehtinyt verikokeisiin, enkä soittaan lääkärille mutta nukuin aamun... Päivä alkaa kahvilla, vähä väsyttää vieläkin, mutta on ihanaa kun ei tartte miettiä nukkuuko vai onko hereillä.. letitki on poissa .. ihan kuin niitä ei olisi ollutkaan :D

Hyvää Iltaa!!!

2 kommenttia: