torstai 25. syyskuuta 2014

Valvottuja hetkiä..

Se tapahtui taas, nimittäin uneton yö, sainhan mä sentään yhen yön jo nukuttua.
Tukka sai uuden kampauksen, kun kädet solmussa letitän jostai syystä tukkaani, en tajua mistä se on tullut lettien teko. Kädet vaan hakeutuu leittämään tukkaa, pitää vissiin leikata se ettei tulis niin pitkiä lettei :D

Nyt sitten väsyttäis, joudun ehkä nukkuu päikkärit, mietin sitäkin miks uni tulee päivällä ihan helposti muta auta armias kun ilta tulee niin uni ei tuu, vaikka on nin väsynyt.
Mikä on se lääke joka mua pitää hereillä??
Tramalin aiheuttaa unettomuutta ja painajaisia, ehkäpä se on se sitten, ainakin siihen kasvaa toleranssi, Helposti tulee otettua pari kerralla, ja sitten huomaa että se auttaa,säryt katoo, lonkat heiluu paikoiltaan, muttei se satu ollenkaan.

Olen myös ollut yhteydessä työterveyslekuriin, saadaan sovittua hyvissä ajoin ensivuosi, koska työkykynen en ole niin olisi kiva tietää mitä vosi tehdä asioille.
Käyn mielelläni valokuvaamassa ihmisiä juhlia ja eläimiä, Sen jälkeen olo on kuin todella kovassa urheilusuorituksessa ollut maratoonarilla.. mä jaksan päivässä kolme neljätuntia ihan hyvin, mutta tartten lepotaukoja istumis ja selän lepuutushetkiä edelleen todella paljon.
Mutta ihana keskeytys äsken, ystäväni Annukka toi mulle kasan sieniä, saan piirakan tehtyä, hups vaan se pölähti tänne ja  auttoi perkamaan ne vielä, eikä siinä kaikki, yöletitkseen joai järkeä hahahahah ranskalainen letti niin tukka on kihara aamulla :D

Myös toinen tyttäreni Emma tuli saunaan .. olen iloinen tästä justusta.. se toi paljon iloa näihi päiviin... yllärikäynnit <3

1 kommentti:

  1. Mulla ainakin katoo yöunet jos nukun päikkärit!! Ihan sama kuinka paljon väsyttää, jos nukun päikkärit niin pyörin kyllä sitte pari tuntia illalla ainakin että saan unen päästä kii... =)

    VastaaPoista