lauantai 9. elokuuta 2014

Elokuu jo

Aivan uskomattomat helteet ovat saaneet hien virtaamaan ja olon tukalaksi, vaikka on ihanaa että on lämmintä joka päivä yli 27 astetta on kuitenkin  liikaa sairaille, ja vanhuksille.. kumpi mä olisin, ehkä toi sairas.

No olen ollut mökillä, täällä mä olen nytkin ukkelini kanssa sillä alkoi loma elokuun alussa, mutta pääsimme vasta kun olin käyny ensin verikokeissa ja sitten taas Orencia tiputuksessa.

Olen ollut terveempi kuin aikoihin , mutta nyt jostain syystä tiputuksen jälkeen oloni oli kankea, ja askel taas jäykkä... köpötiköpö menoa.

En muista menikö nää tällei ennekin , pitää kirjoittaa ylös että muistaa.

Eilen vietimme vähän siskon ja hänen ukkelinsa kanssa heidän lomanlopettajaisia, ja oteimme vähän fresitaa ja pelasimme mölkkyä ja turinoitiin faijani kanssa, valvoimme myöhään, ja kun menin väsyneenä sänkyyn , tuli olo kun olisi tuhat muurahaista mun sisällä ja kauhee tunne kuin pitäisi repiä raajat irti.

Täytyy tukia mikä lääke tai lääkkeen jättäminen alkoholin kanssa aiheuttaa ton olon.. ei paljon voi enää juhlia kun muutenkaa ei voi, niin toi jos mikä on piste iin päälle.

No nyt olo on ihana, saunassa joka on tietenkin maailman paras ja leffa ja namia.. tää on kivaa..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti