tiistai 26. elokuuta 2014

Sisustuspostaus.. tai siivousainepostaus :D

Tänään en kirjoita reumasta enkä sappikivistä vaan hullusta sisustusvimmasta ja miten rakastan pesuaineita!

Mitähän kuvia mun piti tänää laittaa kun pesuaineita en kuvannut, mutta valmistajien sivuilta sain kyllä hyvät kuvat. Säilytysastiat, kuvasinkohan mä ees niitä, kun innostuin mun parin euron tauluja kuvaamaan ja tätä asuntoo.. ei oikeestaan oo paljoo muuttunut, kaapit on siistimmät kun makkariin oon saanu uusia laatikostoja ja lipaston ja rekin, jossa nyt yritän pitää vaatteita nätisti.
Pesuaineita mä ostan aivan hulluna, lähes jokaviikko jonkun uuden, varsinkin jos se on ollut jossain mainoksessa. Parasta on kuitenkin valkoiselle matolle Vanish suihkutettava ja muut tehokkaat aineet, koirien jättämiin jälkiin lähinnä.
ja yleis siivoukseen ihanan tuoksuiset, Maison Belle tuotteet joka siis on tanskalainen Isabella Smithin laaja biohajoavien kodinsiivousaineiden sarja.


Siivousaineissa yhdistyy kauneus ja tehokkuus. Tuotteet eivät sisällä myrkkyjä, valkaisuaineita tai ammoniakkia. Maison Belle siivousaineiden tuoksut ovat peräisin eteerisistä öljyistä ja pullot ovat 100%:sti kierrätettävää muovia.

Lattianpesuun tää on ihan ehdoton, ihana mantelintuoksu ja helppo käyttää reumaröllinkin, kun vaan purskuttaa lattialle ja sitten pyyhitään.





Taidan rupee kattoo NCIS ja huomenna laittaa ne kotikuvat, saattaa olla että uudet ihanat kumpparitkin pääsee kuviin. Huomiseen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti