torstai 14. elokuuta 2014

Mökkeilyä vielä

    
Mökkieloa ollut oikeestaan koko kesän, välillä käyny kotona, tarkemmin peijaksessa, oon ollut verikokeissa ja lääkäreillä kaikki erilaisia tutkimuksia.
 Mutta huomenna kotiin, siellä mun pikkunen likkani on aloitanut koulunsa, ja käy töissäkin, ei se kerkee ruokaa parka ees tehdä, siispä ihanaa mennä kotiin.. toisaalta mulla on la myös hääkuvaus ja sitten ukkelilla alkaapi työt maanantaina.
Mulla onkin sitten makkarin sisustus edessä. ostettiin sinne kaappi, tai onkohan se lipasto ikeasta

BRIMNES
Lipasto, 3 laatikkoa, valkoinen, huurrelasi

Tuommoinen, myös vaaterekki. Eli hommaa on kun järkkään kaappini ja vaatehuoneen kun tuun mökiltä, ai niin mulla on häät .. eli ukkeli järkkää.

Alhaalla muutama kuva tädin ja serkkuni mökkipaikoista, olen sielläkin viihtynyt ja ei ole ihme sekään.



a



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti