keskiviikko 13. elokuuta 2014

Reumarölli riehuu

Mulla on uusi trimmeri, eli loput voi arvaa.. mä olen silläkin uhalla mettässä ja pihalla leikkaamassa ruohoo ja pienii oksia, vaikka en meinaa enää päästä pihalta sisään.
Jalat jää vaan maahan niinkuin ne olisi naulattu kiinni, ja askel lähtee jo lonkasta irti, ihan kovasti sattuupi.
Vaan se ihana jälki, kun saa puut eli pienet oksat nurin ja ruohomättäät sileiksi.
Mä olen tehnyt nimittäin puutarhantapasen mulle mökin taakse keskelle umpimettää.
Siellä on ollut risua ja on edelleen kantoja ja oksanjämiä, se on pitkä projekti mutta näyttää jo aika hyvältä.
Jouduin tänää vähä levittää naapurinpuolellekkin trimmausvimmaa, sillä siellä ei ollu kukaan sitä tehnyt niin tulipahan sekin laitettua samalla. Ukkeli kaatoi parit puut, piha näyttikin sitten niin avonaiselta ja oudolta, että piti kaivaa viinimarja pensaat navetan takaa ja istuttaa niitä siihen puiden tilalle. Myös muutama vattupensas sai uudet paikat siitä.
Orencia tiputuksesta on tänää tasan viikko, oon aika hyvä, en tiedä mitä odottaa, voiko reumasta parantua kokonaan, voiko olla täysin kivutun ja hyvä olla?
Nyt on kyllä aika jees, vaikka liikkuminen on edelleen ihan kivuliasta ja vaikeaa kaakerrusta.
Kipulääkitystä vaan peliin niin saa mettänkin nurin, tosin sitten voi ottaa taas vähä lisää...lääkkeitä.
Semmoinen päivä tänää, on jotenkin kauheen kylmä, tähän asti helle on pitänyt huolen ettei voi liikkua, nyt on sitten päivän puuhastelut pitämässä huolta , että tässä on ihan kiva olla liikkumata. Nyt on vaan kylmä!
Muutama kuva mökiltä sitten myös





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti