keskiviikko 20. elokuuta 2014

syksyn tuulia

 

Mökki se siellä on, minä olen kaupunkissa, tuntuu hassulta, olla täällä kaupungissa... Ikävä sinne aina missä ei ole. Nyt mökille.Mutta ilon päivä, huomenna menen reumalääkärille peijakseen, jossa kerrotaan miten olen alkanut parantua, miten ne asiat näkyy ihan verikokeissa ja liikkeissä. Minä onnellinen on hyvä olla, kipuja juurikaan, kävelykin on aika jees, kun muistaa ettei ala innostuu, jolloin lonkat lopsahtaa irti.

Siellä sä lintujen laulavan kuulet
puita kun heiluttaa lämpimät tuulet,
aurinko noustessaan kuusien takaa
kultaiset säteensä kaikille jakaa.

Aatokset lepäävät,katveessa puiden
rauhassa aivan katseelta muiden,
tuoksut voit tuntea kesäisen mullan
sekä myös kahvin ja rusinapullan.

Tänne mun mieleni alati palaa
ystävän kanssa tai yksin vain salaa,
täällä on mielen rauhaisa kehto
vierellä puiden vehreä lehto.

 Nyt vois vielä muistaa moneen piti huomenna mennä sinne lekuriin, mä en tajuu minne oon sen lähetteen jemmannu, oon laittanut niin tärkeeseen paikkaan, etten löydä sitä.
Tänään on satanut ja ukkostanut kokopäivän, Tuntuu että on kauan aikaa siitä kun oli kesä, vaikka oikeetaan se on vieläkin, sillä onha vasta elokuu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti