perjantai 22. elokuuta 2014

Mietteitä perjantaina

Realismi on kyky säilyttää sielun jaloimmat kaipaukset sen huokauksista huolimatta.
A<— Alexandre Havard

Olin hääkuvauksissa, jo viikko sitten, taisin senkin jo mainita, mutta vieläkin ajatelen tätä kyseistä hääparia, ne oli niin onnellisen näköisiä, vaikka tiedän että ei ollut helppo kevät ja kesä heillä. Mutta se kypsyys ja rakkauden määrä oli käsin koskettavissa. Heillä on takana pitkä yhteinen historia 12v.

Kahdet hääkuvaukset ovat olleet minulle liikuttava hetki, kun kirkkoon astelee morsian jonkun rakkaan ihmisen käsipuolessa, yleensä se on isä, tässä tapauksessa eno. Ja nämä olivat sitten ne toiset liikutuksen häät. 


Mä oon kanssa pohdiskellu paljon asioita sairauteni aikana, ihmeellistä mutta ensisiaisesti olen oikeestaan hyvinkin onnellinen, aamulla kun herään, ei siis ensimmäinen ajatus ole aina, millä pääsen ylös sängystä kivutomammin, (vaikka kyllä sekin käy mielessä hahahah) vaan onpa ihana päivä, mitä tekisin. Tekeminen on valokuvia, siivousta ja sisustamista, pienellä mittakaavalla.
Mutta joo, ihan jees, ja tietenkin mielikin on muuttunut ja väsymys onn myös kadonnut tulehduksen myötä. Kilpirauhasen vajaatoimintakin on tietty korjattu joten veikkaan senkin olevan osasyy ja iso sellainen ikuiseen väsymykseen ja talviunen loppumiseen. Ja mä raaaaaaaakastan syksyä!!!


Minun on ollut helppo löytää jokaisesta päivästä jotain arvokasta. Olen luopunut odotuksista. Huomisen ei tarvitse olla tätä päivää parempi ollakseen minulle hyvä päivä. Kaikkien haaveitteni ei tarvitse käydä toteen, jotta eläisin hyvän elämän. Toivon ja haaveilen silti niistä kaikista, jos oikein toivoo, toiveet voi toteutua <3
HAPPY FRIDAY





1 kommentti: