keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Pakkanen ja Talvi I love it




Minä nukuin yöni hyvin!! Jippii! Kuitenkin pari tuntia herättyäni väsyin, kuten eilenkin  ja jouduin menee päikkäreille. No nukuttuani hetken niin lähdimme ukkoni kanssa, joka siis on talvilomalla ulos Seurasaareen ja Munkkiniemen rantaan, en suinkaa ulkoile niinkuin tästä kirjoituksesta voisi kuvitella, reippaana punaposkisena ja urheillullisen näköisenä, eheiii..mä kaakerran kuin ankka eteenpäin ja joka toinen sana on au au au.
Kamera heiluu kaulassa, ja välillä otan kuvan sieltä ja sitten toisinaan täältä.
Ihanaa, pakkanen natisee edelleen kengän alla, lämpimät vaatteet päällä niin ja aurinkoa, mikäs sen ihanampaa tapaa viettää lomapäivää. Tosin minä olen aina "lomalla" sillä olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Niinku vissiin jossain mainitsin, tai muuten en taidakkaan olla maininnu, kyse ei siis olekkaan pelkästä reumasta. Hmmm, sekin on eräänlainen tarina, myöhemmin kerrottavaksi.

Nyt kuitenkin päivän kuvia runoilla osa höystettynä.




























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti