lauantai 18. tammikuuta 2014

Talviriemuja ja hetki ulkoilua

Ihanaa, pääsin ulkoilemaan heti aamupäivästä. Ensiksi tietty Spirit Storen poistomyyntiin ihan tuohon naapuriin, Petikkoon.
Likat löytivät jotain sieltä, toinen UGG tyyliset kengät, ja toinen joitain huiveja ja paitoja ja minä... en mitää ;( eikö höpsis, sainhan mä kahen euron lompakon :D

Sen jälkeen  mentiin pellolle, juoksuttaa koiria. Ne villiintyy täysin vapaana ollessaan, kun mukana on jompikumpi likoista ja  jaksaa juosta niiden kanssa, niin kyllä siinä lumi pöllyää.
Itselle talvi tuo helpotusta reumakipuihin, kylmä tasanen ja kuiva sää sopii jotenkin minulle.
Tänään kuitenkin hiki puski pakkasesta huolimatta ja kun pääsin kotiin olin valmiina oksentaa väsymystäni. Nukkumaan päikkärit niin taas jaksaa sitten hetken touhuu. Haluaisin niin paljon hössöttää ja siivota kaikkia nurkkia, sisustaa uusilla pikkujutuilla ym.
No herätessä olo oli hetken hyvä ja yhtäkkiä taas huono, kas lämpö noussu ja sen huomaa kun päässä viipottaa ja heittää.

Pikkasen kynttilöitä "soimaan" ja siivosin sillai hyvin paikkoi, ukkeli ,kun siivoo niin jokapaikkaan jää ärsyttäviä vesitahroi , leivänmurusii ja tapana on sillä myös kerää astiat lavuariin reunoille kuivumaan, ja siinä ne kuivuu sitten siihen asti kun mä nostan ne kaappeihin, tai niitä tarvitaan. Argh!
Ja kun sanon siitä, sen homma on kesken, (muka)ja niin lavuariin reunalla alkaa tapahtua..huoh.. Ja lopuks meen taas pyyhkimään hellan ja ympäristön vesiroiskeista.


Tässä päivän hetkiä kuvina








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti