tiistai 21. tammikuuta 2014

Tylsyys saapui

Huoh, mikäs vaivaa , kun aamulla herään olen väsynyt, kun menen päikkäreille ja herään olen väsynyt.
Nyt sitten aloitankin rautapillereiden popsimisen, mulla on ollu huono hemoglobiini. mutta nythä mä en tiedä mikä se on mutta oireiden peruasteella se on taas alhainen.
Useat lääkkeet joita siis on reumaan ja kipuihin aiheuttavat juuri hemoglobiin laskua. 

Päivittäiset lääkkeeni:
Etorikoksibi (Arcoxia) 120mg
Panadol 1g
Keskushermostoon vaikuttavat, Tramal retard 150mg
Panacod 500mg
 (jompikumpi ylläolevista, kivusta riippuen)
Oxiklorin 300mg

Kerran viikossa 
Metoject 20mg injectio
seuraavana päivänä  pahoinvointiin acid.folic 5mg

Kerran kahessa viikossa biologinen lääke Simponi 50mg
Iltaisin kolmenviikon jaksoissa Melatooni 3mg x 2 Tosin joudun ottamaan kokaika, sillä suurimmalla osalla lääkkeistäni on unettomuus haittavaikutuksena.

Aika paljon kaikkea myrkkyä elimistössä, joskus kipulääkettä menee enemmän, joskus vähemmän.

Olo on usein ihan plääh olen väsynyt ja uupunut, Reuman tulehdusarvot jyllää ja sekin väsyttää. Mutta nyt en kestä tää päivä on ollut turha en oo tehnyt mitään ;/ onneksi ulkona pakkanen natisee ja on raikasta. Koirien kanssa mäelle ulkoilemaan, koirat juoksee ympyrää ja minä seisoo törötän sitten paikallani ja katselen menoa.

Moron



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti