sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Sunnuntai suhinaa

Pakko todeta , että mä oon kyllä väsynyt ihminen. Aamulla kun heräsin olin innostusta täynnä, energiaakin oli, nyt sitten en tie meniskö päikkäreille.
Siivosin hetken, pyyhin jopa kaappien ovia ja odotin puhtaan tuoksua leviävän koko kämppään, mutta mun nenäni on menettänyt hajuaistin, niin mä mitää haistanu.
Mutta olen salaa pesuainefriikki tai olen oikeestaan kaikkea muuta kuin salaa, haluaisin kaikkia ihania tuotteita, millä vois pestä kokoaika jotain, Tuoksua pitää vahvasti, että tuntuu puhtaalta. Ennen vanhaan kloriitin haju tai tuoksu oli puhtauden merkki. Mä onnistuin roiskimaan kloriittia sitten kuitenkin joka paikkaan, lähinnä vaatteisiini ja ne meni aina pilalle.
 Nyt raikas ja semmoinen esim.vaikka pyykin tuoksu on puhdasta, hajuvedetkin on puhtaan pyykin tuoksuisia
Tykkäsin nuorena myös Super kympistä, en tie onkohan sitä enää myynnissä missään? Nykyään lemppareita on: Maison Belle tuotteet, Method puhdistusaineet
Myös Savon Marseille tuotteet ovat ihania. Sekä tietenkin Cillit bang vaahto :D ai niin ja tietty Vanish pesuaineet.



 








 Pakko myös päästä testaamaan Omakoti Valkoisen suosittelemaa Heleayleispesuainetta.



Mitäs sitten puuhais, salmiakkii menee taas ja tekis mieli pannarii, joten eikun sen tekeen ja sen jälkee vois vaikka kattoo jonkun jutskan netflixistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti